Mobiltelefoni til erhverv på jeres betingelser
Hos OmniSky får I moderne løsninger, hvor frihed, fleksibilitet og gennemskuelighed er nøgleordene. Indret jer på en effektiv hverdag, hvor alle i virksomheden er mobile og produktive.
Fleksibel dækning
Hos OmniSky kan hver enkelt bruger frit vælge, om de vil bruge TDCs eller Telenors netværk. Det betyder, at I altid får det netværk, der har den mest stabile dækning i området. Uanset hvilke mobile enheder, I benytter.
Enkel administration
I kan administrere alle virksomhedens abonnementer online. Det er både nemt og overskueligt. Uanset hvornår på døgnet behovet opstår, kan I hente statistik til brug i jeres budgetter, se det aktuelle forbrug og få overblikket. Dermed kan I tilpasse løsningerne i takt med virksomhedens udvikling.
Simpelt abonnement
Hos OmniSky har vi valgt at tilbyde 2 abonnementer, et EU/verden abonnement og et DK abonnement. Abonnementerne indeholder masse af tale og masser af data, så alle medarbejderne er godt dækket ind.
Features
Frit valg mellem TDCs og Telenors netværk
Vælg det netværk, der er bedst i netop jeres område
Selvbetjening på nettet
Få let adgang til overblik over forbruget
Enkelt abonnement
Skal du roame, eller ej – vælg mellem 2 abonnementstyper
Attraktive priser
Konkurrencedygtige priser i hele verden, og automatisk prisregulering
Data Stop ved dataloft
Ingen uventede regninger
Alle priser er danske kroner ekskl. moms.
Danmarks bedste netværk
TDC eller Telenor? Vælg dét netværk der er bedst i netop jeres område.
FAQ
Ja, det kan I sagtens. Skifter I til en OmniSky løsning, kan vi nemt og hurtigt flytte jeres numre over til os.
Nej, det er ikke nødvendigt. Det eneste en flytning af et mobilnummer kræver, er et nyt simkort, som vi sender afsted til jer. Vores simkort indeholder i øvrigt alle størrelser, så de passer til alle mobiltelefoner.
Går turen til udlandet og vil du benytte data, er der indstillinger du bør tjekke inden:
På iPhone: Indstillinger – Mobil – Indstillinger til data – “Dataroaming” skal være aktiveret og ”Internet i EU” deaktiveret.
På Android: Indstillinger – Flere netværk – Mobile netværk – Netværksoperatører/udbyder – Vælg automatisk
Som udgangspunkt kan alle mobilabonnementer bruges i udlandet til både tale og data. Forbruget vil blive afregnet efter roamingstaksterne i det pågældende land.
Hvis du har valgt et DK abonnement, så er der spærret for roaming, både tale og data.
Se roamingstakster her.